Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Аб установе

Па рашэнні Лунінецкага гарвыканкама 1 верасня 1989 года свае дзверы расчыніла сярэдняя школа №4 горада Лунінца.

З 1989 па цяперашні час школу ўзначальвалі пяць дырэктараў: Казанкова Н.І., Пракапчук П.Г., Дубянчук І.П., Благадзераў А.А., Цяльпук Н.А.

Установа разлічана на 1290 навучэнцаў, сталовая (260 месцаў), бібліятэка (35000 экзэмпляраў, 16520 падручнікаў), актавая зала (240 месцаў), спартыўная зала (560 м2), 38 навучальных кабінетаў, 2 кабінеты інфарматыкі, 3майстэрні і мед. кабінет.

МЭТА І ЗАДАЧЫ НА 2023/2024 ВУЧЭБНЫ ГОД

Мэта:

Стварэнне ўмоў для паспяховага функцыянавання і дынамічнага развіцця ўстановы адукацыі, накіраваных на развіццё прадметна-метадычных кампетэнцый педагогаў ва ўмовах лічбавага адукацыйнага асяроддзя ўстановы і забяспечваючых павышэнне эфектыўнасці і якасці адукацыі.

Задачы працы:

1. Павысіць аператыўнасць і якасць кіравання сістэмай адукацыі ўстановы ва ўмовах лічбавага адукацыйнага асяроддзя школы.

2. Удасканальваць формы і метады працы з адоранымі і высокаматываванымі навучэнцамі праз наладжванне на ўсіх ступенях адукацыі сістэмы ўзаемадзеяння па падрыхтоўцы навучэнцаў да алімпіядаў па вучэбных прадметах, конкурсах даследчага характару, цэнтралізаванаму тэсціраванню, выкарыстоўваючы магчымасці дапрофільнага і профільнага навучання.

3. Удасканальваць прафесійную кампетэнтнасць педагогаў па выкарыстанні тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе

4. Забяспечваць якасць спецыяльнай адукацыі, ствараць спецыяльныя ўмовы для атрымання адукацыі асобамі з ОПФР, развіваць творчыя здольнасці навучэнцаў, уцягваць іх у розныя віды сацыяльна значнай дзейнасці.

5. Фарміраваць грамадзянства, патрыятызм, духоўна-маральныя каштоўнасці, экалагічную культуру, устойлівую матывацыю да здароўязберажэння праз удасканаленне сістэмы выхаваўчай працы, арганізацыю пазаўрочнай занятасці, удзел у моладзевых арганізацыях.

6. Умацоўваць матэрыяльна-тэхнічную базу, інфармацыйную прастору школы за кошт больш актыўнага прыцягнення сродкаў з пазабюджэтных крыніц, ствараць бяспечныя ўмовы знаходжання ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу і фармаваць у іх навыкі здаровага ладу жыцця.

Раздзелы сайта